wimdewereldrond.reismee.nl

Iedereen en geweldig 2010 vanaf Fiji

He allemaal,

zoals jullie zien, heb ik op eeneiland internet gevonden. Ik hou het kort, ik moet zo de boot op naar mijn volgend tropisch paradijse. Als ik in Nadi terug ben, vertel ik alles (en dat is een hoop). Het is hier in 1 woord geweldig en fantastisch, precies zoals je tropische eilanden voorstelt. Ik heb er nu 3 gedaan, en ga zo dadelijk naar de 4e, de meest noordelijke van deze tocht. Dan via 2 eilanden zuidwaarts weer terug naar Nadi.

Ik wens iedereen een geweldig 2010 vanaf deze plek op de aardbol. Jullie horen weer van me in het nieuwe jaar,

Een Big Bula van me

Reacties

Reacties

Karen

Hi Wim,

Ik wens jou een heel gelukkig en reislustig nieuwjaar maar met zo'n begin kan dat niet meer stuk!
Ben zelf net terug van de cruise Caribisch gebied.
Het was in één woord geweldig!

Geniet jij daar maar lekker van de warmte.

Hartelijke groet,

Karen

de DIKKIES

Hoi Wim
Jij hebt wat het weer betreft beter als wij, we zitten weer met een pak sneeuw opgescheept.Hier gaat alles zijn gangetje en nog bedankt voor je tractatie met de feestdagen het was een verrassing. Nou nog een fijne vacantie en tot de volgende keer.

Groetjes van de DIKKIES

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!